Opinie


Anna i Bartosz
25.04.2014
Najlepszy zespół pod słońcem, super zabawa przy utworach zespołu Life Style, goście weselni zachwyceni, a my jako młoda para jeszcze bardziej. Zdecydowanie polecam!!!
Joanna
10.06.2016
Z czystym sumieniem polecam! Panowie świetnie się spisali, zero fałszu, urozmaicony repertuar dostosowany do bawiących się gości. Dobra zabawa gwarantowana :-)
Pani menager
22.09.2016
Chłopaki są naprawdę wspaniali super grają super śpiewają i super bawią
Monika i Marcin
22.09.2016
Najwspanialszy zespół przy którym goście ani na chwilę nie schodzą z parkietu ! Wspaniałe wesele dzięki Wam ! Polecamy wszystkim naprawdę szczerze tym, którzy stawiają na świetną zabawę do białego rana :)
gość weselny
22.09.2016
Wspaniały zespół !Miałam okazję bawić się na weselu i jestem zachwycona ,wspaniała zabawa przy muzyce jaką chłopaki grają /dla każdego pokolenia/':-) Było SUUUUPER:-) :-) POLECAM :-) JAK WESELE TO TYLKO Z LIFE STYLE !!!
Iza i Artur
05.05.2017
Panowie u Nas grali i śpiewali 29/30 kwietnia na weselu. Serdecznie ich polecam z całego serca.!! Goście się bawili całe 2 dni na maxa!! ( Szkoda,ze wesele trwa tylko 2 dni ;) xD) Wszyscy bardzo zadowoleni. Jesteście najlepszym zespołem przy którym mieliśmy okazję się bawić. Miła ,wesoła atmosfera !!!
Basia i Kuba
15.05.2017
" Najlepszy zespół muzyczny na świecie" !! Z chłopakami nie ma nudy na weselu jak i na poprawinach. Potrafią zabawić gości tak, że nie chcą schodzić z parkietu. Byliśmy już na kilku weselach gdzie chłopaki grali i co wesele to nowe zabawy i świetne utwory !! Polecamy wszystkim którzy chcą mieć świetną zabawę do białego rana i zadowolonych gości ! :) Pozdrawiamy :) :)
Iwona i Paweł
01.06.2017
Parom szukającym dobrego zespołu na wesele możemy z czystym sumieniem polecić "LIFE STYLE". Profesjonalni i konkretni, cała sala rozbawiona i tańcząca. Szkoda było czasu na jedzenie:) Wszyscy goście byli również pozytywnie zaskoczeni i zadowoleni :) Było dokładnie tak jak oczekiwaliśmy, choć z racji pracy w branży wymagania mieliśmy spore:). Przeboje od tych starych, dobrze znanych aż po najnowsze. Świetne aranże i wykonania! Serdecznie dziękujemy, pozdrawiamy i POLECAMY!
Marysia i Piotrek
05.07.2017
Z całego serca polecamy zespół LifeStyle. Chłopaki grają i śpiewają na najwyższym poziomie! Wszyscy goście byli zachwyceni! Naprawdę polecamy :)
Ola
01.08.2017
Zespół LifeStyle, Paweł i Jacek... Cóż można o Nich powiedzieć? Sympatyczni, mili, fajnie grają i śpiewają? I to jak! Mega utalentowani, z ogromną pasją do muzyki sprawiają, że nogi same rwą się do tańca. Na imprezach, które uświetniają swoimi wykonaniami, nie da się siedzieć przy stole. Mają głowy pełne pomysłów i są w stanie zadowolić nawet najbardziej wybrednych gości. Są profesjonalni i po prostu NAJLEPSI! Z całego serca polecam!
Kuba i Sabina
17.08.2017
Najlepsza ekipa do rozkręcenia gości na weselu. Dziękujemy za GENIALNĄ zabawę. Polecamy wszystkim !!!!!!!!
Alicja i Krzysiek
09.09.2017
Polecamy z całego serca:-) chłopaki są świetni i znają się na tym co robią 100%.
Magda i Mateusz
11.12.2017
Z pełną odpowiedzialnością polecamy wszystkim zespół Lifestyle. Panowie podchodzą baaardzo profesjonalnie do swojej pracy. Od A do Z prowadzą całą imprezę, a do tego grają i śpiewają świetnie. Jeszcze raz bardzo dziękujemy!
Eliza i Mateusz
03.05.2018
Bardzo dziękujemy za wspaniałą zabawę. Zespół ,,Life Style'' jak dla mnie jest niezastąpiony :)Muzyka świetna a wokal jeszcze lepszy ,to zespól godny polecenia. Jeżeli chcecie aby wasz dzień wesela był tak cudowny jak mój to polecam ten zespół z całego serca :) ♥
Farida i Mariusz
21.05.2018
Najlepszy zespol jaki moglam sobie wymarzyc! Wszyscy bawili sie wysmienicie. Oczepiny ekstra, dodatkowy dym super - az szkoda ze sie skonczylo. Polecalabym kazdemu, dzieki Nim wesele bylo cudowne!
Ola i Paweł
09.06.2018
Zdecydowanie polecamy!!!Bawiliśmy się świetnie,pełen profesjonalizm, panowie się naprawdę znają na tym co robią.Jeszcze raz dziękujemy bardzo :)
Klaudia i Mariusz
06.07.2018
Kilka lat temu byłam na weselu jak grał zespół Life Style, już wtedy pomyślałam sobie - jak będę wychodzić za mąż chce ich na swoim weselu! Moje życzenie się spełniło i zespół Life Style grał na naszym weselu. Nie wyobrażam sobie innego zespołu, chłopaki dali radę w 200%! Było wszystko o co prosiliśmy. Zadbali o każdy szczegół, a dym na pierwszym tańcu wyszedł cudownie! Polecam wszystkim zespół Life Style, nie będziecie tego żałować :)
Ola i Rafał
30.07.2018
Bardzo dziękujemy Jackowi i Pawłowi za granie na naszym weselu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z Was jak i nasi goście weselni. Macie wspaniały repertuar, super głosy. Do tego profesjonalny sprzęt muzyczny. Oświetlenie i ciężki dym zrobił dodatkowy efekt. Dziękujemy jeszcze raz i będziemy WAS polecać. Pozdrawiamy serdecznie.
Paula i Mariusz
17.08.2018
Chcieliśmy bardzo serdecznie podziękować za przepiękną oprawę muzyczną naszego wesela. Wszystko udało się wspaniale, a nasi goście byli zachwyceni. Wszyscy gratulowali nam takiego zespołu. Integracja gości na weselu cudowna. Dziękujemy za super zabawę do białego rana oraz pełen profesjonalizm. Zespół prezentuje bardzo wysoki poziom. Chętnie byśmy ten dzień powtórzyli, mamy nadzieję, że jeszcze się gdzieś spotkamy 😊

Dodaj wpis:

Autor
Treść wiadomości